Üyelik Girişi

İstiklal Yolu
09/11/2015

İSTİKLAL YOLU

Ankara seğmenleri olarak istiklal yolu olarak bilinen memleketimizin güzide şehirlerinden Kastamonu ya bir gezi düzenledik.

Gezimiz 07-10-2015 tarihinde kiraladığımız araç ile saat 06.00 da  Batıkent ten başladı saat 08.00 da Çankırı Asb. Okl. Geldik. Okula geldiğimizde bizleri nöbetçi heyeti karşıladı gerekli izzeti ikramlarla nefis bir kahvaltı  sonrası bizlere okulumuzu gezdirdiler.  Görevlendirilen fotoğrafçı vasıtası ile tüm gezimiz resimlendi ,ayrılış esnasında bizlere bir cd.olarak verildi,  hala T.S.K. bir parçası olduğumuzu  kabul edip  bizleri onore eden , sayın İstihbarat Kur. Alb.Yusuf  BAYAZIT ‘ın emirleri doğrultusunda İkm.Bnb. Mustafa KESKİN ,P. Ütğm.Süleyman ŞİMŞEK,  P. .Üsçvş. Mustafa KARACAOĞLAN  ve tüm erler  gerekli ikramlarla misafirperliğini gösterdikleri için çok çok teşekkür ediyoruz.

Okuldan ayrılarak Çankırı sokaklarında (eski tahta köprü den geçip) bir tur atıp meşhur tuzlardan alıp hatıra fotoğrafı çektirerek yolumuza devam ettik. Yaramaz çocuk Cevat  Kılınçdemir in önerisi ile Ilgaz kayak tesislerinde çay molası verdik . Çay molasının arkasından  hareketle Kastamonu  kalesine geldik. Şehri kuşbakışı  seyrettik, Şeyh Şaban –ı  Veli türbesini ziyaret ettik orada çorba ve simit ikramlarından aldık, şehirde ben şimdiye kadar pastırma ile Kayseri  ünlü bilirdim fakat Kastamonu pastırması ile ünlü bir şehrimiz olduğunu öğrendim. Öğle yemeği ve ihtiyaç alışveriş sonrası  Küre- İnebolu  yolundan  Abana otelimize geldik (gelirken hava muhalefeti yüzünden Seydiler de bulunan  kurtuluş savaşı kahramanlarından ŞERİFE BACI yı ziyaret edemedik tüm ekip olarak çok üzgünüz) Otelde bayanlar hemen kapalı yüzme havuzu ve hamamı kapattılar biz erkeklerde ilçeyi  yaya olarak turladık. Yemek saati geldiğinde otelin restaurant bölümünde bizler için alınan masa düzeninde (U tipi) yemeğimize geçtik devremiz Fikret  YILDIZ  için  daha önce ayarlanan doğum günü pastasını  müzikli bir akşam yemeğinde eğlenceler içerisinde kestik doyasıya eğlenerek yemeği bitirdik (menüde nefis bir balık ziyafeti vardı) Devremiz Faruk ÖNER ile beraber kapalı yüzme havuzunda yediklerimizi eritmek için yüzdük ,akabinde hamama geçtik ve istirahate çekildik. Sabah telefonumuz resepsiyoncu (cevat)tarafından aranarak 07.15 de sahilde yürüyüş yapılacağı komutu ile hazırlanarak sahile gittik saat 08.00 kadar yürüyüş yaparak açık büfe kahvaltıya geçtik tüm ekip kahvaltı yaptığında saat 09.00 idi motelden ilişiğimizi keserek Çatal zeytin e geldik burada ilçeyi turladık kestane, balık aldık  hareketle yolculuk  sonrası  Devrekani de ihtiyaç molası anında ilçede bulunan pazardan alışveriş yapıldı hareketle    Daday at çiftliğine geldik nazlı piyade Mehmet GÜNGÖR  istekleri doğrultusunda çorba içtik el emeği göz nuru eşlerimizin hazırladığı poğaça börekleri çayları yudumlarken bitirdik  isteyenler ata binerek turladı  hareketle sırası ile  Araç,Karabük  üzerinden Ankara ya geldik. Bu gezi  için araç ayarlayan Mehmet GÜNGÖR e teşekkür ederiz, bu gezinin olağanüstü güzel olmasında ,tur proğramının yapılmasında,otel rezarvasyonunda otelde uygulanacak etkinliklerde,gittiğimiz gördüğümüz yerlerde tarihi turistik bilgilerini bizlerle paylaşan, iki gün gibi kısa zamana ne kadar çok  etkinlik sığdırabilirim ,ne kadar çok yer gezdirebilirim telaşı içerisinde çırpınan , bn. Selma SUCU KATMER e çok teşekkür ediyoruz,bana göre tek eksi yanı otobüste okumuş olduğu Elif şiiri idi bu kadar yürekten bu kadar manalı şiirmi okunur gözyaşlarım sel oldu aktı tahminim otobüsteki tüm yolcular aynı idi ,  bizler için çok yoruldu çok yorduk  bizi affetsin. Bir başka turda buluşmak üzere hoşça kalın.