Üyelik Girişi
2015 toplu kamp gülcihan
03/06/2015
2015 yılı toplu kamp dönemi gülcihan
     2015 yılı toplu kamp için  müraccat ettiğimiz KKK lığı  bize Gülcihan özel eğitim merkezinden (İskenderun) 25 motel tahsis etti. Tahsis edilen bu motellere  müracat sırasına göre 25 arkadaşımızın isimlerini belirleyip KKK.lığına bildirdim. Mazeretleri nedeniyle gelemeyecek arkadaşların yerlerine yedek listeden sırası ile  isimler belirleyip KKK.lığına ve Gülcihan kamp komutanlığına bildirdim. Bildirmiş olduğum listeden 24 arkadaşımız eşleri ile birlikte kampa katıldı 1 arkadaşımız gelmedi. Gelen 24 aile 23 mayıs -2 haziran arasını dolu dolu yaşadık eğlendik. Katılışımızdan ayrılışımıza kadar en üst rütbeden Erlere kadar   Kamp Komutanı dahil  tüm personel  bizlerin rahatı huzuru için ne gerekiyorsa yaptılar. Tüm personele bir daha teşekkürlerimizi sunarız. Kamp günlüğüne gelince; 24 mayıs pazar günü hoş geldiniz ve tanışma toplantısı kamp dönemince yapılacak etkinlikler hakkında bilgi alışveriş  yapıldı. Akşama kadar denize girildi, sohbetler  yapıldı.25 mayıs pazartesi akşama kadar  denize girildi sohbetler yapıldı akşam Mustafa MADEN arkadaşımızın eşi Perihan  hnm. için yapmış olduğu süpriz doğum günü partisi ile eğlendik.  26 mayıs salı günü Hatay  turu organizasyonuyla rehber eşliğinde 52 kişi  iki araç ile önce   nefis bir  yöresel kahvaltı sonrası Antakya yöresindeki tarihi ve turistik yerleri gezdik. Yöresel öğle yemeğinin ardından gezilere devam edip akşam saat 22.00 kampa döndük.27 mayıs çarşamba günü denize girilip sohbetler edilirken bn.Perihan  MADEN ve birkaç arkadaşı tarafından hazırlanan  süpriz kısır partisi ile karşılaştık.  28 mayıs perşembe günü öğlenden önce denize girildi sohbetler edildi  öğlenden sonra toplu piknikle katılımcılar beraber oldular piknik için emek sarfeden Fikret YILDIZ,Aliyar DEMİRCİ ve Önder DEMİRCİ devrelerimize teşekkürler.  29 mayıs cuma günü namaz için İskenderuna gittik. Namazın akabinde  yöresel yemekler sonrası meşhur künefesini tatdık  30 mayıs cumartesi günü  34 kişi tur organizasyonu ile Gaziantep'e  gittik (şehire geldiğimizi duyan devremiz Şükrü PELTEK ziyaretimize geldi kendisine teşekkürler ediyoruz) şehirdehi müze ve ören yerlerini gezdik yöresel,yemeklerini yedik. Akabinde 2. hedef Kahramanmaraş gezisine devam ettik.  Maraş dondurmasını yedikten sonra kalesine çıkıp şehri kuşbakışı seyrettik. Aşşağı inip Bakırcılar çarşısını gezdik. saat 22.00 de kampımıza geri döndük. 31 mayıs pazar günü tavla ve okey partisine devam edildi, denize girildi sonuçlanan tavla ve okey şampiyonlarına ödül verildi. Akşam müzikli bir akşam yemeğinde tüm katılımcılar kurtlarını döküp doyasıya eğlendiler. Yemek sonrası saat 22.30 da kamp ateşi ile oyunlar şarkılar devam edip halayla son buldu. 1 haziran pazartesi günü deniz bizleri kıskandırırcasına sesiz ve durgun o gün tüm katılımcılar denizin tadını çıkardılar. Akşam kandil simidi ,kandil helvası ile veda konuşmaları ile günü bitirdik. 2 haziran salı günü denize girip kahvaltısını yapanlar valizlerini hazırlayıp moteli teslim ederek kamptan ayrıldılar .Kampta  tüm katılımcılar doyasıya eğlendi zevk aldı kampta hemen hemen hergün bizleri yalnız bırakmayan devremiz Erdal İNCİ'ye teşekkürler.  Tüm kamp dönemi içerisinde toplu etkinliklerde Muhasebecimiz   sevgili devremiz Mustafa MADEN'e kahrımızı çektiği için çok teşekkürler tüm bu etkinliklerin resimlerini siteye yüklemek için emek sarfedecek olan A.Fazıl Ulu arkadaşımıza teşekkürler.Tüm katılımcılar hizmet etme yarışı veren   başta kamp Komutanı ve Astsubay arkadaşlarla  sivil personeller Erbaş ile Erlere teşekkürler, selamlar, saygılar hoşça kalın.

2043 kez okundu. Yazarlar

Yorumlar

yanlış anlaşıldım ise     17/06/2015 12:16

sevgili devrem cevat,ın yazmış olduğu gibi ufak sorunları herkese mal etmedik sadece yanlış anlayan devrelerimizi aydınlattık .başta cevat devrem olmak üzere yanlış anlayan devrelerim var ise konu sadece bundan ibarettir .diğer etkinliklerde buluşmak dileğiyle.saygılarımla
mustafa maden

ÇOK GÜZEL BİR TATİL OLDU     08/06/2015 21:05

Aylarca önceden yapılan idari planlamalarla heyecanla hazırlandığımız kampa yeni devrelerimizin de katılımıyla kamp başlamadan önce guruplar halinde İskenderun a hareket ettik. Ankara gurubu olarak konvoy halinde giderken devremiz Erdal İNCİ ve eşi Emine hanımın nazik davetiyleriyle bizleri Arsuz kavşağında karşılayarak önceden yer ayırttığı lokantaya götürerek hem güzel bir yemekle karnımızı doyurdular hemde yol yorgunluğumuzu aldılar kendilerine bu nazik davetlerinden dolayı çok kendilerine teşekkür ederiz...Kampta geleneksel olarak geziler eğlenceler çeşitli etkinlikler yapıldı... Kampa ilk defa katılan bir iki devremizin uygulamalarımızı tam bilemediklerinden dolayı ufak sorunlar oldu bu sorunların olması kadar sorunların herkese mal edilmesi de uygun olmadı. Geriye kalan her şey çok güzeldi emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. Tekrar sağlıkla mutlulukla başka kamplarda ve etkinliklerde görüşmek üzere sevgi ve saygılarımızı sunarız..
Cevat KILINÇDEMİR

Güzel günleryaşadık..     04/06/2015 21:26

Gülcihan kampında dolu dolu ve çok güzel günler yaşadık.Yorulduk!Değdi mi?Fazlasıyla hem de.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Bir daha ki seneye sağlıkla başka bir yerde buluşmak üzere selamlar..
Mehmet ETCİ

kamp     04/06/2015 18:42

Sevgili devrelerimin ve saygı değer eşlerinin bu muhteşem tatil tadını bizede hissettiğin için teşekkür ederim devrem. İnşaallah bundan sonrakilere katılma umuduyla... selamlar.
Abdülkadir YAVUZ

her şeyin en güzeli sizleri olsun     04/06/2015 14:35

Hüseyin devremin yazdıklarına aynen katılıyorum diğer kamp dönemlerinde tüm devrelerime daha iyi hizmet etmek için daha çok çaba sarfedeceğimi belirtirken kampa katılan tüm devrelerime sağlıklı yaşam temenni ediyorum hepinizi seviyorum ..
mustafa maden

devrelerim herşeyin eniyisine laik     04/06/2015 14:22

sevgili devrem,kamp dönemi özetine aynen katılıyorum ,sizlere kamp süresince vermiş olduğum hizmetlerin diğer kamp dönemlerinde artarak devam edeceğini belirtirken katılan tüm devrelerime teşekkür ediyorum.

04/06/2015 13:25

Hayır yani bilsinlerki yenilince üzülmesinler.TEŞEKKÜR EDERİM.
fikret yıldız

ŞAMPİYONLUK     04/06/2015 10:40

fikret açıklamama gerek yok sizler gönüllerin şampiyonusunusunuz ama yinede istiyorsan açıklayayım tavla şampiyonu ALİYAR DEMİRCİ okey şampiyonu FİKRET YILDIZ-ERDOĞAN ARSLAN ikilisi tüm rakiplerini eze eze yendiler şampiyon oldular kutlarım tebrikler
Hüseyin KURT

04/06/2015 03:08

Sevgili devrem,gülcihan kamp dönemini güzel özetlemişsin,ama tavla ve okey turnuvalarında şampiyonları da açıklamanı beklerdim.genede teşekkür ederim